Vanaf wanneer ontvang ik een digitale afspraakbevestiging?
Als u uw profiel op 'digitaal' heeft gezet, ontvangt u vanaf 11 juni uw afspraakbevestiging digitaal. Let op: als u voor digitaal kiest is het belangrijk dat er altijd een e-mailadres is ingevuld en toestemming op 'ja' staat. Klik hier voor meer informatie over hoe u uw profiel op digitaal zet en toestemming geeft.
Van welke poliklinieken ontvang ik een digitale afspraakbevestiging?
U ontvangt van alle poliklinieken een digitale afspraakbevestiging. Let op: voor (dag)opnames en operaties ontvangt u geen digitale afspraakbevestiging.
Wanneer ontvang ik de digitale afspraakbevestiging?
U ontvangt direct na het inplannen van de afspraak de digitale afspraakbevestiging.
Wie is de afzender van de e-mailberichten?
De afzender is noreply@skbwinterswijk.nl.
Ik heb geen e-mail ontvangen. Wat nu?
Controleer eerst uw spam of ongewenste e-mail. Als u na 24 uur nog geen mail heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met de polikliniek waar u onder behandeling bent en kunnen wij u de e-mail opnieuw versturen.
Hoe kan ik toestemming geven voor het ontvangen van een digitale afspraakbevestiging?
In MijnSKB onder het kopje ‘Mijn gegevens’ staat ‘Contactwensen’. Daar kunt u kiezen voor de optie ‘Digitaal’ of ‘Op papier'. Let op: als u voor digitaal kiest is het belangrijk dat er altijd een e-mailadres ingevuld is en toestemming op 'ja' staat. Klik hier voor meer informatie.
Ontvang ik ook nog een herinnering vlak voor mijn afspraak?
Ja, u ontvangt drie werkdagen van tevoren een herinnering zoals u van ons gewend bent.
Ik heb zelf een afspraak gemaakt via MijnSKB. Krijg ik dan ook een e-mail?
Ja, u ontvangt daarvan direct een e-mail.
Krijg ik ook een e-mail als mijn afspraak wordt verplaatst?
Ja, dan ontvangt u van ons een e-mail.
Krijg ik ook een e-mail als mijn afspraak wordt geannuleerd?
Nee, dan wordt u altijd door ons gebeld.
Ik krijg te veel e-mails, kan ik dat aanpassen?
U kunt dit helaas zelf niet aanpassen. We informeren u alleen als de informatie voor u belangrijk is. Dit gaat om bijvoorbeeld een afspraakbevestiging, maar ook als er iets voor u klaarstaat in MijnSKB zoals een folder of vragenlijst.
Waarom vind ik in de e-mail niet meer informatie over mijn afspraak?
Dit is vanwege uw eigen privacy. We verwijzen u naar MijnSKB waar u alle informatie over uw afspraak kunt vinden.