Met welke QR-code kan ik de app koppelen?
Via deze QR-code kunt u de app koppelen aan MijnSKB:
Zorg dat u deze webpagina (link) ook op een ander apparaat heeft geopend dan uw mobiele telefoon en houd de QR-code om te koppelen zichtbaar in het scherm.
Het lukt mij niet om de QR-code te scannen. Wat moet ik doen?
De app moet toestemming hebben om uw camera te gebruiken. Dit regelt u via de instellingen op uw telefoon of tablet.
Hoe kan ik een nieuw of ander ziekenhuis koppelen?
Heeft u een online dossier bij een ander ziekenhuis en gebruiken zij ook de app HiX Patiënt? In de app kunt u via het plusje onderin de app een nieuw ziekenhuis koppelen. Vraag dan bij dat ziekenhuis om de QR-code.
Hoe kan ik een gekoppeld ziekenhuis verwijderen?
Een gekoppeld ziekenhuis kunt u verwijderen vanuit het startscherm. Houdt het logo van het ziekenhuis langer ingedrukt. Wacht vervolgens tot de optie ‘verwijderen’ verschijnt, waarmee u het ziekenhuis kunt verwijderen van het startscherm.
Waarom krijg ik de melding dat ik de app niet kan installeren?
Dit kan te maken hebben met de systeemeisen die door Android en Apple aan de app zijn gesteld. Zorg ervoor dat uw telefoon altijd is bijgewerkt naar de laatste software update. Als u deze melding na de update nog steeds krijgt, dan is uw telefoon te oud voor deze app. Log in dat geval in op MijnSKB via de website: mijnskb.skbwinterswijk.nl.
Waarom krijg ik in de HiX patiënt app een melding dat het portaal niet beschikbaar is?
Het kan zijn dat uw gegevens nog niet bekend zijn in het SKB. Dit kunt u doorgeven bij de balie van de polikliniek waar u onder behandeling bent of bij de receptie in de centrale hal.