Ga direct naar inhoud

Update: MijnSKB weer bereikbaar

Gepubliceerd op: 04 september 2025

Update – dinsdag 9 september, 08.30 uur 

MijnSKB is weer bereikbaar. Er kan weer ingelogd worden op MijnSKB.
MijnSKB is bereikbaar via https://www.skbwinterswijk.nl/mijnskb en via de 'HIX Patient app'.

De afgelopen dagen was er een storing met het inloggen bij MijnSKB. Inmiddels is de storing opgelost. Dank voor uw begrip.

 

Oud bericht– donderdag 4 september

 

MijnSKB minder goed bereikbaar 
Er is momenteel een storing waardoor u mogelijk problemen ervaart met het inloggen op MijnSKB. Er wordt gewerkt aan het oplossen van deze storing en we verwachten dat het morgen, vrijdag 5 september, is opgelost.  
Heeft u de “HiX Patient’ app in gebruik op uw mobiele telefoon of tablet dan kunt u wel inloggen op MijnSKB.  
Eventueel geplande afspraken in het ziekenhuis op vrijdag 5 september gaan gewoon door. Heeft u een vraag over uw aankomende afspraak? Neem dan contact op met de MijnSKB helpdesk via 0543-54 44 55.

Direct naar