Ga direct naar inhoud

Mijn SKB nu ook voor kinderen beschikbaar

1 juli 2020

Gepubliceerd op: 01 juli 2020

Sinds 1 juli 2020 is Mijn SKB ook beschikbaar voor kinderen jonger dan zestien jaar. Mijn SKB is vanaf nu dus beschikbaar voor elke patiënt met een persoonlijke DigiD.

Wat kunt u met Mijn SKB?
Mijn SKB is het persoonlijke online patiëntportaal voor patiënten van het SKB; één centrale plek voor al uw medische informatie. Met Mijn SKB kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week in een beveiligde online omgeving uw medische informatie van het SKB inzien.

Met Mijn SKB kunt u:

• (Delen van) uw medisch dossier bekijken
• Uitslagen van onderzoeken bekijken
• Verslagen gemaakt door uw zorgverlener bekijken
• Uw afsprakenoverzicht bekijken
• Herhaalmedicatie aanvragen
• Vragen stellen aan uw zorgverlener via een e-consult
• Vragenlijsten digitaal invullen en verzenden
• Patiëntbrieven bekijken die het SKB heeft verzonden naar u, uw huisarts of een andere zorgverlener

De volgende uitzonderingen gelden voor kinderen:
• Verslagen zijn zichtbaar vanaf 1 juli 2020. Verslagen geschreven vóór deze datum zijn niet zichtbaar in Mijn SKB
• Patiëntbrieven van de afdeling Kindergeneeskunde zijn zichtbaar vanaf 1 juli 2020 en hebben een vertraging van 7 werkdagen voordat deze zichtbaar zijn in Mijn SKB. Patiëntbrieven komend van andere afdelingen zijn zichtbaar sinds maart 2017.

Controleer eerst uw persoonsgegevens
Logt u voor het eerst in bij Mijn SKB of is het een tijd geleden? Controleer dan bij ‘Mijn gegevens’ uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres. Klopt deze informatie niet (meer)? Geef dit aan ons door. Dat kan in Mijn SKB door op 'wijziging doorgeven' te klikken, dit door te geven bij de receptie in de centrale hal of via 0543 54 44 44. Dan weten wij zeker dat wij u altijd kunnen bereiken.

DigiD
Bent u patiënt (geweest) bij het SKB? Dan kunt u gebruik maken van Mijn SKB. U heeft hiervoor een DigiD code met sms-functie nodig of de DigiD app. Heeft u geen DigiD code? Dan kunt u deze zelf aanvragen via www.digid.nl. Als u wel een DigiD heeft, maar zonder sms-functie, dan kunt u dit aanpassen via uw instellingen op www.digid.nl.

Meer informatie?
Meer informatie over Mijn SKB en DigiD vindt u op de informatiepagina. Hier vindt u alle informatie, een handige korte handleiding en antwoorden op veelgestelde vragen. Vindt u niet de informatie die u zoekt? Neem dan contact op met de Mijn SKB helpdesk via mijnskb@skbwinterswijk.nl of 0543 54 44 55. 

Direct naar