Dit is een Santiz ziekenhuis   ●   Samen voor een vitale Achterhoek: Santiz
  • Home
  • Mijn SKB
  • Print
  • contact
  • Zorgverlenerslogin

Speerpunten Cliëntenraad

1.  Het belang van de patiënt staat voorop.

2.  Er is keuzevrijheid naar welk ziekenhuis de patiënt wil.
 
3.  Het ziekenhuis en de poliklinieken moeten goed bereikbaar en toegankelijk zijn
     voor patiënten en bezoekers.
 
4.  De veiligheid van de patiënten binnen het ziekenhuis is gewaarborgd.
 
5.  Er is in het ziekenhuis eenduidige, heldere en open communicatie naar de 
     patiënten.
 
6.  Er is een correcte bejegening naar de patiënt.
 
7.  Er is een serviceverlenend beleid naar de patiënten.
 
8.  In het ziekenhuis zijn korte wachttijden voor de poliklinieken. Deze worden op  
     de website vermeld of op een andere wijze goed gecommuniceerd.

9.  Uitloop van spreekuren worden per polikliniek op de wachtkamerschermen
     weergegeven.
 
10. Er is goede chronische zorg dicht bij de patiënt noodzakelijk.
 
11. De maaltijdvoorziening blijft op hoogwaardig niveau, gelijkwaardig aan de
       kwaliteit van een restaurant.

De uitwerking van alle speerpunten vindt u in de bijlage die u onderaan deze pagina kunt downloaden.

 

‹ Terug

ontwikkeling en realisatie: HPU internet services