Dit is een Santiz ziekenhuis   ●   Samen voor een vitale Achterhoek: Santiz
  • Home
  • Mijn SKB
  • SKBaby
  • Print
  • contact

Nieuwe mogelijkheden Mijn SKB

Het persoonlijke online zorgportaal voor patiënten

Nieuwe mogelijkheden Mijn SKB

Als patiënt van het SKB kunt u uw medisch dossier digitaal inzien. Via uw persoonlijke online patiëntportaal... Mijn SKB! Sinds 9 december 2019 heeft Mijn SKB weer meer mogelijkheden, zoals vragen stellen aan uw zorgverlener via een e-consult en het aanvragen van herhaalmedicatie. Waar en wanneer u dat wilt.

Heeft u van uw huisarts een verwijzing via ZorgDomein voor een afspraak bij Reumatologie? Dan kunt u in Mijn SKB zelf uw afspraak plannen. Dit is een pilot. In de toekomst is dit misschien ook mogelijk voor andere specialismen. 

De komende perioden wordt het online patiëntportaal verder ontwikkeld en zullen er steeds meer mogelijkheden beschikbaar zijn.

Wat is Mijn SKB?

Mijn SKB is het persoonlijke online patiëntportaal voor patiënten van het SKB; één centrale plek voor al uw medische informatie. Met Mijn SKB kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week in een beveiligde online omgeving uw medische informatie van het SKB inzien. Met Mijn SKB kunt u:

  • (delen van) uw medisch dossier bekijken;
  • uitslagen van onderzoeken bekijken;
  • verslagen gemaakt door uw zorgverlener lezen;
  • uw afsprakenoverzicht bekijken en verwijsafspraken maken;
  • herhaalmedicatie aanvragen via een e-consult;
  • vragen stellen en wijzigingen doorgeven via een e-consult;
  • vragenlijsten digitaal invullen en verzenden;
  • patiëntbrieven bekijken die het SKB heeft verzonden naar u, uw huisarts of een andere zorgverlener

 … waar en wanneer het u het beste uitkomt.

Controleer eerst uw persoonsgegevens
Logt u voor het eerst in bij Mijn SKB of is het een tijd geleden? Controleer dan bij ‘Mijn gegevens’ uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres. Klopt deze informatie niet (meer)? Geef dit aan ons door. Dat kan in Mijn SKB door op 'wijziging doorgeven' te klikken, dit door te geven bij de receptie in de centrale hal of via 0543 54 44 44. Dan weten wij zeker dat wij u altijd kunnen bereiken.

DigiD
Bent u patiënt (geweest) bij het SKB en 16 jaar of ouder? Dan kunt u gebruik maken van Mijn SKB. U heeft hiervoor een DigiD code met sms-functie nodig of de DigiD app. Heeft u geen DigiD code? Dan kunt u deze zelf aanvragen via www.digid.nl. Als u wel een DigiD heeft, maar zonder sms-functie, dan kunt u dit aanpassen via uw instellingen op www.digid.nl.

Meer informatie?
Meer informatie over Mijn SKB en DigiD vindt u op de informatiepagina. Hier vindt u alle informatie, een handige korte handleiding en antwoorden op veelgestelde vragen.

Vindt u niet de informatie die u zoekt? Neem dan contact op met de Mijn SKB helpdesk via mijnskb@skbwinterswijk.nl of 0543 54 44 55.



‹ Terug

ontwikkeling en realisatie: HPU internet services