• Home
  • Print
  • contact
  • Blog
  • Zorgverlenerslogin
Goed, veilig en gastvrij

Klant Contact Centrum

Eén van de kernwaarden van ons ziekenhuis is gastvrijheid. Gastvrijheid moet een gevoel van welbehagen teweegbrengen bij iedereen die contact met ons ziekenhuis heeft of in ons ziekenhuis verblijft. Vaak verloopt het eerste contact met het ziekenhuis telefonisch: bellen om een afspraak te maken, een afspraak verzetten of om een vraag te stellen. En juist dat telefonische contact is een belangrijk onderdeel van gastvrijheid.
Om u telefonisch nog beter van dienst te kunnen zijn, zijn wij op 1 juni 2017 gestart met het Klant Contact Centrum (KCC). Het doel van het KCC is de kwaliteit van de telefonische bereikbaarheid verbeteren voor zowel patiënten als voor de polikliniekmedewerkers.

Het KCC is een groeimodel. Dat wil zeggen dat nu nog niet alle poli’s zijn aangesloten op het KCC, maar dat dit gefaseerd gebeurd. Momenteel zijn orthopedie, urologie, kno, dermatologie en chirurgie aangesloten op het KCC. Per september en oktober volgen ook neurologie, reumatologie, interne geneeskunde, cardiologie, longgeneeskunde en geriatrie.

Het hoofddoel van het KCC is het verbeteren van de telefonische bereikbaarheid, maar ook het optimaal afhandelen van inkomende telefonie en het verder optimaliseren van de kwaliteit van dienstverlening  zijn belangrijke uitgangspunten van het KCC.

Belangrijk om te melden is dat het KCC nauw samenwerkt  met de poliklinieken. Er zal veelvuldig overleg plaatsvinden om de processen op de poliklinieken goed te kunnen ondersteunen. Deze samenwerking zal er zeker toe leiden dat het KCC voor zowel patiënten als de medewerkers op de poliklinieken winst oplevert. De komst van het KCC zorgt voor het wegnemen van veel werkdruk en dus voor rust op de polikliniek, tijd voor de feitelijke werkzaamheden en meer tevreden patiënten.



Deel deze pagina op:

Google+

‹ Terug

RSS icon Actueel
06 jul 2017

Patiëntgerichte zorg in SKB scoort wederom roze lintje

Streekziekenhuis Koningin Beatrix (SKB) ontving afgelopen week wederom het roze lintje van Borstkankervereniging Nederland (BVN). Dit  lintje staat symbool voor het voldoen aan de normen die Bors..


02 jul 2017

Santiz verbindt het Slingeland Ziekenhuis en het Streekziekenhuis Koningin Beatrix

Santiz is de nieuwe naam voor de overkoepelende organisatie van het Streekziekenhuis Koningin Beatrix en het Slingeland Ziekenhuis. Op 1 juli 2017 werd de naam op feestelijke wijze bekendgemaakt. Met ..


Blog icon Blog
Patiëntgerichte zorg in SKB scoort wederom roze lintje
06-07-2017

Patiëntgerichte zorg in SKB scoort wederom roze lintje

Streekziekenhuis Koningin Beatrix (SKB) ontving afgelopen week wederom het roze lintje van Borstkankervereniging Nederland (BVN). Dit  lintje staat symbool voor het voldoen aan de normen die Borstkankervereniging...

Online inzicht in uw medische gegevens via Mijn SKB
08-03-2017

Online inzicht in uw medische gegevens via Mijn SKB

Vanaf 9 maart 2017 kunnen patiënten van 16 jaar of ouder, inzage krijgen in hun medische gegevens via de beveiligde internetomgeving Mijn SKB. Door met uw DigiD code met sms-functie in te loggen op Mijn SKB, kunt u...

ontwikkeling en realisatie: HPU internet services
Privacy  |  Disclaimer  |  Sitemap