• Home
  • Print
  • contact
  • Blog
  • Zorgverlenerslogin
Goed, veilig en gastvrij

Klant Contact Centrum

Eén van de kernwaarden van ons ziekenhuis is gastvrijheid. Gastvrijheid moet een gevoel van welbehagen teweegbrengen bij iedereen die contact met ons ziekenhuis heeft of in ons ziekenhuis verblijft. Vaak verloopt het eerste contact met het ziekenhuis telefonisch: bellen om een afspraak te maken, een afspraak verzetten of om een vraag te stellen. En juist dat telefonische contact is een belangrijk onderdeel van gastvrijheid.
Om u telefonisch nog beter van dienst te kunnen zijn, zijn wij op 1 juni 2017 gestart met het Klant Contact Centrum (KCC). Het doel van het KCC is de kwaliteit van de telefonische bereikbaarheid verbeteren voor zowel patiënten als voor de polikliniekmedewerkers.

Het KCC is een groeimodel. Dat wil zeggen dat nu nog niet alle poli’s zijn aangesloten op het KCC, maar dat dit gefaseerd gebeurd. Momenteel zijn orthopedie, urologie, kno, dermatologie, chirurgie, neurologie en reumatologie aangesloten op het KCC. Per september en oktober volgen ook interne geneeskunde, cardiologie, longgeneeskunde en geriatrie.

Het hoofddoel van het KCC is het verbeteren van de telefonische bereikbaarheid, maar ook het optimaal afhandelen van inkomende telefonie en het verder optimaliseren van de kwaliteit van dienstverlening  zijn belangrijke uitgangspunten van het KCC.

Belangrijk om te melden is dat het KCC nauw samenwerkt  met de poliklinieken. Er zal veelvuldig overleg plaatsvinden om de processen op de poliklinieken goed te kunnen ondersteunen. Deze samenwerking zal er zeker toe leiden dat het KCC voor zowel patiënten als de medewerkers op de poliklinieken winst oplevert. De komst van het KCC zorgt voor het wegnemen van veel werkdruk en dus voor rust op de polikliniek, tijd voor de feitelijke werkzaamheden en meer tevreden patiënten.

Deel deze pagina op:

Google+

‹ Terug

RSS icon Actueel
07 nov 2017

Regionale functie voor opvang anorexiapatiënten

Sinds oktober 2017 vervult de kinderafdeling van Streekziekenhuis Koningin Beatrix in Winterswijk, onderdeel van Santiz ziekenhuizen, een regionale functie bij de eerste opvang en begeleiding van jong..


03 nov 2017

SKB stapt succesvol over op nieuwe versie EPD

Het Streekziekenhuis Koningin Beatrix (SKB), onderdeel van Santiz, is sinds 3 november 2017 succesvol overgestapt op HiX, een geheel vernieuwde versie van het Elektronisch Patiënten Dossier (EPD)..


Blog icon Blog
Het nieuwe patiëntenmagazine is uit!
03-11-2017

Het nieuwe patiëntenmagazine is uit!

De vierde editie van het magazine, ‘Welkom in ons ziekenhuis’, ligt sinds donderdag 2 november op de verpleegafdelingen en in de wachtkamers van de poliklinieken. In deze editie leest u o.a. over de afdeling...

Even voorstellen: de LOL-stagiaires in het SKB
19-10-2017

Even voorstellen: de LOL-stagiaires in het SKB

Stipt om 09.00 uur donderdagochtend staan Damla, Ömer, Lopke en Ibrahim klaar om de handen uit de mouwen te steken. Samen met hun begeleidster Caroline zorgen zij ervoor dat de openbare ruimtes van het SKB er...

Streekziekenhuis Koningin Beatrix en Slingeland Ziekenhuis   ●   Samen voor een vitale Achterhoek: Santiz
ontwikkeling en realisatie: HPU internet services