• Home
  • Print
  • contact
  • Blog
  • Zorgverlenerslogin
Goed, veilig en gastvrij

Klachtenregeling

Klachtenformulier

De medewerkers van het Streekziekenhuis Koningin Beatrix proberen u zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te informeren. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg en dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over uw behandeling. Het is zowel voor uzelf als voor ons van belang dat u ons laat weten wanneer en waarover u niet tevreden bent. Want alleen dan kunnen we een oplossing zoeken en bepaalde zaken verbeteren.

Wat is een klacht
Een klacht is een uiting van ontevredenheid. Deze kan betrekking hebben op uw behandeling en verzorging, zowel medisch als verpleegkundig, maar ook op de manier waarop u door een medewerker bent bejegend. Daarnaast kunt u bijvoorbeeld een klacht indienen over zaken van organisatorische aard.

Bij wie kunt u met uw klacht terecht
Hebt u opmerkingen, problemen of klachten, bespreekt u die dan eerst met de persoon tegen wie de klacht is gericht. Meestal is het probleem dan in overleg met u op te lossen. Als u de klacht niet met de verantwoordelijke persoon wilt bespreken, kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris of de interne klachtencommissie. Beiden zijn bereikbaar via een rechtstreeks telefoonnummer
(0543) 54 43 05 of via e-mail klachten@skbwinterswijk.nl.
Meer informatie over de klachtenbehandeling vindt u in de folder ‘Wat gaat goed, wat kan beter’. Deze vindt u als download onderaan de pagina.

Geen klacht, wel een opmerking of suggestie
Gaat een klacht indienen u te ver, maar u heeft wel een opmerking of suggestie. Dan vragen wij u dit aan ons door te geven. Lees meer ...


Klachtenformulier

Achternaam *
Voorletters *
Geslacht
  
Adres *
Geboortedatum *
Postcode / Woonplaats *
Telefoonnummer *
E-mailadres *

Indien de patiënt niet zelf de klacht indient, graag onderstaande gegevens invullen
Achternaam
Voorletters
Geslacht
  
Geboortedatum
Telefoonnummer
E-mailadres
Relatie tot patiënt
Is de patiënt op de hoogte dat u een klacht indient?
  

Klacht
Datum waarop de klacht zich voordeed
Gaat uw klacht over een bepaalde afdeling?
  
Welke afdeling?
Welke locatie?
    
Gaat uw klacht over een bepaalde medewerker van het ziekenhuis

  
Naam en functie van de medewerker
Omschrijving Klacht *
Bestand meesturen
Heeft u uw klacht besproken met een medewerker van dit ziekenhuis
    
Wanneer
Met als resultaat
Wat wilt u met de klacht bereiken?
Datum
* = verplicht

Deel deze pagina op:

Google+

‹ Terug

RSS icon Actueel
17 aug 2017

Ik zorg voor...

Lees hier het interview met een vrijwilliger van de parkeerservice.


14 aug 2017

De behandeling van een beroerte (CVA)

Als er sprake is van een beroerte dan gaat er iets mis met de bloedvoorziening van de hersenen. Een deel van de hersenen krijgt op dat moment voor korte of langere tijd geen zuurstof meer. Dit veroorz..


Blog icon Blog
SKB legt uit
11-08-2017

SKB legt uit

Donderdag 21 september organiseren we onder de naam 'SKB legt uit' een informatieavond over 'omgaan met hartfalen.' Hartfalen is een ernstige ziekte met veel gevolgen voor de patiënt en diens naasten. In...

Het derde patiëntenmagazine is uit
26-07-2017

Het derde patiëntenmagazine is uit

De derde editie van het magazine, ‘Welkom in ons ziekenhuis’, ligt vanaf maandag 31 juli op de verpleegafdelingen en in de wachtkamers van de poliklinieken. In deze editie leest u o.a. over de risico's van...

Streekziekenhuis Koningin Beatrix en Slingeland Ziekenhuis   ●   Samen voor een vitale Achterhoek: Santiz
ontwikkeling en realisatie: HPU internet services
Privacy  |  Disclaimer  |  Sitemap