• Home
  • Print
  • contact
  • Blog
  • Zorgverlenerslogin
Goed, veilig en gastvrij

Klachtenregeling

Klachtenformulier

De medewerkers van het Streekziekenhuis Koningin Beatrix proberen u zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te informeren. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg en dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over uw behandeling. Het is zowel voor uzelf als voor ons van belang dat u ons laat weten wanneer en waarover u niet tevreden bent. Want alleen dan kunnen we een oplossing zoeken en bepaalde zaken verbeteren.

Wat is een klacht
Een klacht is een uiting van ontevredenheid. Deze kan betrekking hebben op uw behandeling en verzorging, zowel medisch als verpleegkundig, maar ook op de manier waarop u door een medewerker bent bejegend. Daarnaast kunt u bijvoorbeeld een klacht indienen over zaken van organisatorische aard.

Bij wie kunt u met uw klacht terecht
Hebt u opmerkingen, problemen of klachten, bespreekt u die dan eerst met de persoon tegen wie de klacht is gericht. Meestal is het probleem dan in overleg met u op te lossen. Als u de klacht niet met de verantwoordelijke persoon wilt bespreken, kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris of de interne klachtencommissie. Beiden zijn bereikbaar via een rechtstreeks telefoonnummer
(0543) 54 43 05 of via e-mail klachten@skbwinterswijk.nl.
Meer informatie over de klachtenbehandeling vindt u in de folder ‘Wat gaat goed, wat kan beter’. Deze vindt u als download onderaan de pagina.

Geen klacht, wel een opmerking of suggestie
Gaat een klacht indienen u te ver, maar u heeft wel een opmerking of suggestie. Dan vragen wij u dit aan ons door te geven. Lees meer ...


Klachtenformulier

Achternaam *
Voorletters *
Geslacht
  
Adres *
Geboortedatum *
Postcode / Woonplaats *
Telefoonnummer *
E-mailadres *

Indien de patiënt niet zelf de klacht indient, graag onderstaande gegevens invullen
Achternaam
Voorletters
Geslacht
  
Geboortedatum
Telefoonnummer
E-mailadres
Relatie tot patiënt
Is de patiënt op de hoogte dat u een klacht indient?
  

Klacht
Datum waarop de klacht zich voordeed
Gaat uw klacht over een bepaalde afdeling?
  
Welke afdeling?
Welke locatie?
    
Gaat uw klacht over een bepaalde medewerker van het ziekenhuis

  
Naam en functie van de medewerker
Omschrijving Klacht *
Bestand meesturen
Heeft u uw klacht besproken met een medewerker van dit ziekenhuis
    
Wanneer
Met als resultaat
Wat wilt u met de klacht bereiken?
Datum
* = verplicht

Deel deze pagina op:

Google+

‹ Terug

RSS icon Actueel
20 okt 2017

Symposium Duik in je buik

Op donderdag 26 oktober organiseren de ketenpartners van het netwerk Wondzorg het symposium Duik in je buik. De belangstelling voor het symposium is enorm. Daarom bieden we iedereen die geïnteres..


11 okt 2017

SKB, Seniorvriendelijk ziekenhuis

Voor de tweede keer heeft ons ziekenhuis het keurmerk Seniorvriendelijk ziekenhuis ontvangen. Wij zijn trots op onze medewerkers en vrijwilligers. Iedere dag staan zij klaar om de best mogelijk zorg e..


Blog icon Blog
SKB legt uit: Oogaandoeningen
20-10-2017

SKB legt uit: Oogaandoeningen

Donderdag 16 november organiseert Streekziekenhuis Koningin Beatrix (SKB) in Winterswijk wederom een informatieavond onder de noemer ‘SKB legt uit’. Deze keer is het onderwerp...

Even voorstellen: de LOL-stagiaires in het SKB
19-10-2017

Even voorstellen: de LOL-stagiaires in het SKB

Stipt om 09.00 uur donderdagochtend staan Damla, Ömer, Lopke en Ibrahim klaar om de handen uit de mouwen te steken. Samen met hun begeleidster Caroline zorgen zij ervoor dat de openbare ruimtes van het SKB er...

Streekziekenhuis Koningin Beatrix en Slingeland Ziekenhuis   ●   Samen voor een vitale Achterhoek: Santiz
ontwikkeling en realisatie: HPU internet services
Privacy  |  Disclaimer  |  Sitemap