• Home
  • Print
  • contact
  • Blog
  • Zorgverlenerslogin
Goed, veilig en gastvrij

Klachtenregeling

Klachtenformulier

De medewerkers van het Streekziekenhuis Koningin Beatrix proberen u zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te informeren. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg en dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over uw behandeling. Het is zowel voor uzelf als voor ons van belang dat u ons laat weten wanneer en waarover u niet tevreden bent. Want alleen kunnen we een oplossing zoeken en bepaalde zaken verbeteren.

Wat is een klacht
Een klacht is een uiting van ontevredenheid. Deze kan betrekking hebben op uw behandeling en verzorging, zowel medisch als verpleegkundig, maar ook op de manier waarop u door een medewerker bent bejegend. Daarnaast kunt u bijvoorbeeld een klacht indienen over zaken van organisatorische aard.

Bij wie kunt u met uw klacht terecht
Hebt u opmerkingen, problemen of klachten, bespreekt u die dan eerst met de persoon tegen wie de klacht is gericht. Meestal is het probleem dan in overleg met u op te lossen. Als u de klacht niet met de verantwoordelijke persoon wilt bespreken, kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris of deinterne klachtencommissie. Beiden zijn bereikbaar via een rechtstreeks telefoonnummer
(0543) 54 43 05 of via e-mail klachten@skbwinterswijk.nl.
Meer informatie over de klachtenbehandeling vindt u in de folder ‘Wat gaat goed, wat kan beter’. Deze vindt u als download onderaan de pagina.

Geen klacht, wel een opmerking of suggestie
Gaat een klacht indienen u te ver, maar u heeft wel een opmerking of suggestie. Dan vragen wij u dit aan ons door te geven. Lees meer ...


Klachtenformulier

Achternaam *
Voorletters *
Geslacht
  
Adres *
Geboortedatum *
Postcode / Woonplaats *
Telefoonnummer *
E-mailadres *

Indien de patiënt niet zelf de klacht indient, graag onderstaande gegevens invullen
Achternaam
Voorletters
Geslacht
  
Geboortedatum
Telefoonnummer
E-mailadres
Relatie tot patiënt
Is de patiënt op de hoogte dat u een klacht indient?
  

Klacht
Datum waarop de klacht zich voordeed
Gaat uw klacht over een bepaalde afdeling?
  
Welke afdeling?
Welke locatie?
    
Gaat uw klacht over een bepaalde medewerker van het ziekenhuis

  
Naam en functie van de medewerker
Omschrijving Klacht *
Bestand meesturen
Heeft u uw klacht besproken met een medewerker van dit ziekenhuis
    
Wanneer
Met als resultaat
Wat wilt u met de klacht bereiken?
Datum
* = verplicht

Deel deze pagina op:

Google+

‹ Terug

RSS icon Actueel
10 mrt 2017

Informatie over slaapproblemen

Van 20 t/m 25 maart is het nationale slaapweek. Het Streekziekenhuis Koningin Beatrix (SKB) in Winterswijk doet hieraan mee door op dinsdag 21 maart een informatiemarkt over slaapapneu te organiseren ..


08 mrt 2017

Online inzicht in uw medische gegevens via Mijn SKB

Vanaf 9 maart 2017 kunnen patiënten van 16 jaar of ouder, inzage krijgen in hun medische gegevens via de beveiligde internetomgeving Mijn SKB. Door met uw DigiD code met sms-functie in te loggen ..


Blog icon Blog
SKB legt uit: slaapproblemen
14-03-2017

SKB legt uit: slaapproblemen

Op donderdag 30 maart van 19.30 tot 21.15 uur organiseert het SKB een informatieavond over slaapproblemen. Een KNO arts en een verpleegkundig specialist vertellen u alles over slaapproblemen, mogelijke behandelingen en...

Online inzicht in uw medische gegevens via Mijn SKB
08-03-2017

Online inzicht in uw medische gegevens via Mijn SKB

Vanaf 9 maart 2017 kunnen patiënten van 16 jaar of ouder, inzage krijgen in hun medische gegevens via de beveiligde internetomgeving Mijn SKB. Door met uw DigiD code met sms-functie in te loggen op Mijn SKB, kunt u...

ontwikkeling en realisatie: HPU internet services
Privacy  |  Disclaimer  |  Sitemap