• Home
  • Print
  • contact
  • Blog
  • Zorgverlenerslogin
Goed, veilig en gastvrij

Klachtenregeling

Klachtenformulier

De medewerkers van het Streekziekenhuis Koningin Beatrix proberen u zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te informeren. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg en dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over uw behandeling. Het is zowel voor uzelf als voor ons van belang dat u ons laat weten wanneer en waarover u niet tevreden bent. Want alleen dan kunnen we een oplossing zoeken en bepaalde zaken verbeteren.

Wat is een klacht
Een klacht is een uiting van ontevredenheid. Deze kan betrekking hebben op uw behandeling en verzorging, zowel medisch als verpleegkundig, maar ook op de manier waarop u door een medewerker bent bejegend. Daarnaast kunt u bijvoorbeeld een klacht indienen over zaken van organisatorische aard.

Bij wie kunt u met uw klacht terecht
Hebt u opmerkingen, problemen of klachten, bespreekt u die dan eerst met de persoon tegen wie de klacht is gericht. Meestal is het probleem dan in overleg met u op te lossen. Als u de klacht niet met de verantwoordelijke persoon wilt bespreken, kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris of de interne klachtencommissie. Beiden zijn bereikbaar via een rechtstreeks telefoonnummer
(0543) 54 43 05 of via e-mail klachten@skbwinterswijk.nl.
Meer informatie over de klachtenbehandeling vindt u in de folder ‘Wat gaat goed, wat kan beter’. Deze vindt u als download onderaan de pagina.

Geen klacht, wel een opmerking of suggestie
Gaat een klacht indienen u te ver, maar u heeft wel een opmerking of suggestie. Dan vragen wij u dit aan ons door te geven. Lees meer ...


Klachtenformulier

Achternaam *
Voorletters *
Geslacht
  
Adres *
Geboortedatum *
Postcode / Woonplaats *
Telefoonnummer *
E-mailadres *

Indien de patiënt niet zelf de klacht indient, graag onderstaande gegevens invullen
Achternaam
Voorletters
Geslacht
  
Geboortedatum
Telefoonnummer
E-mailadres
Relatie tot patiënt
Is de patiënt op de hoogte dat u een klacht indient?
  

Klacht
Datum waarop de klacht zich voordeed
Gaat uw klacht over een bepaalde afdeling?
  
Welke afdeling?
Welke locatie?
    
Gaat uw klacht over een bepaalde medewerker van het ziekenhuis

  
Naam en functie van de medewerker
Omschrijving Klacht *
Bestand meesturen
Heeft u uw klacht besproken met een medewerker van dit ziekenhuis
    
Wanneer
Met als resultaat
Wat wilt u met de klacht bereiken?
Datum
* = verplicht

Deel deze pagina op:

Google+

‹ Terug

RSS icon Actueel
24 nov 2017

Opening polikliniek Oogheelkunde SKB

Onder grote belangstelling opende de burgemeester van Winterswijk, Joris Bengevoord, op donderdag 16 november jl. de geheel vernieuwde polikliniek Oogheelkunde van het Streekziekenhuis Koningin Beatri..


07 nov 2017

Regionale functie voor opvang anorexiapatiënten

Sinds oktober 2017 vervult de kinderafdeling van Streekziekenhuis Koningin Beatrix in Winterswijk, onderdeel van Santiz ziekenhuizen, een regionale functie bij de eerste opvang en begeleiding van jong..


Blog icon Blog
SKB beste ziekenhuis volgens Elsevier 2017
30-11-2017

SKB beste ziekenhuis volgens Elsevier 2017

Santiz, locatie Streekziekenhuis Koningin Beatrix (SKB), is vandaag door weekblad Elsevier uitgeroepen tot het beste ziekenhuis in Nederland. De locatie Slingeland Ziekenhuis scoort ook goed met een plek in de kopgroep...

Het nieuwe patiëntenmagazine is uit!
03-11-2017

Het nieuwe patiëntenmagazine is uit!

De vierde editie van het magazine, ‘Welkom in ons ziekenhuis’, ligt sinds donderdag 2 november op de verpleegafdelingen en in de wachtkamers van de poliklinieken. In deze editie leest u o.a. over de afdeling...

Streekziekenhuis Koningin Beatrix en Slingeland Ziekenhuis   ●   Samen voor een vitale Achterhoek: Santiz
ontwikkeling en realisatie: HPU internet services